Khas untuk anda yang SAKIT LUTUT & SENDI…

❝Alhamdulillah… baru minum 3 HARI… Dah HILANG SAKIT LUTUT

Ini bukan kisah dongeng sahabat. Ini adalah testimoni sebenar dari pesakit yang menderita sakit lutut. SILA TONTON VIDEO SAMPAI HABIS YA!

Adakah lutut & sendi kesayangan anda alami gejala-gejala ini?

Bengkak & tidak dapat bergerak

Kemerahan & berasa panas

Lutut berbunyi semasa bergerak

Lutut tak boleh bengkok

Hingga memaksa anda solat duduk atas kerusi?

Ramai manusia mengaku beriman tapi abaikan rukun solat yang sempurna iaitu berdiri secara betul.

Lebih parah lagi lutut anda terpaksa dicucuk/dibedah?

Bila doktor cadangkan cucuk atau bedah baru kita nak kalut. Sedangkan masa belum kronik dibiarkan begitu sahaja.

Jika Ya, andalah yang kami cari sejak azali. Kami pakar hilangkan sakit lutut, kebas-kebas & semut-semut anda sekaligus!

PENRILIS juga SANGAT BAGUS untuk:

TERBONGKAR! – BAGAIMANA DENGAN PANTAS SERAMAI

0
PENGGUNA

ORANG BERJAYA MELEGAKAN SAKIT LUTUT & SENDI DENGAN HANYA MINUM JUS

GONCANG – TUANG – MINUM SENANG & BERKESAN!

PENRILIS diformulasi khas dari 24 jenis herba, tumbuhan & buah-buahan terpilih seluruh dunia yang mengandungi kebaikan & kelebihan tersendiri.

Masih Tak Percaya?

Kami memandu beratus kilometer untuk merakam video ini demi anda. Kalau mereka boleh sembuh, kenapa anda perlu “Menanggung” kesakitan yang anda hadapi? Kenapa masih nak salahkan Tuhan sebab uji anda dengan sakit ni?

1 – Maklum balas dari Mak Teh

Mak Teh sakit kedua-dua belah lutut. Dah operation pun masih lagi sakit. Asbab Penrilis dengan izin Allah, masalah sakit lutut selesai. SYABAS!

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

2 – Maklum balas dari Puan Parvathy

Dari sakit lutut hingga tak boleh nak bangun dari kerusi sekarang dah boleh lari kejar cucu. Kan bahagia hidup macam tu. SYABAS!

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

3 – Maklum balas dari Encik Jaafar

Niat asal beli untuk atasi masalah saraf & sakit lutut, tak sangka darah tinggi dengan kencing manis pun turun sekali. Bersyukur Tuhan saja yang tau. SYABAS!

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

Bagaimana cara guna Jus Penrilis?

Cara untuk menggunakannya sangat mudah. Jarakkan masa dengan penggunaan ubat lain antara 1-2 jam. 

Minum 1 sudu pada waktu pagi
Minum 1 sudu pada waktu malam

Bagaimana cara Penrilis bertindak?

Kesemua 24 bahan semulajadi terdiri dari tumbuh-tumbuhan, buah-buahan & herba terpilih yang mengandungi mineral yang tinggi seperti potasium & magnesium telah digabungkan demi menghasilkan satu formula yang mampu memberi kesan baik pada seluruh tubuh badan.

Rujuk gambar yang disediakan. Jika ragu-ragu anda boleh membuat carian di internet akan 1001 nutrisi yang terkandung dalam setiap bahan.

Adakah Penrilis mempunyai Halal & KKM?

Ya, Kami mempunyai Sijil Halal & Lulus KKM. Jangan risau buat Tuan Puan. Jus Penrilis ini tidak mengandungi bahan kimia terlarang. Sila rujuk gambar dibawah untuk pengesahan.

Berita baik untuk anda jika ORDER SEKARANG!

Anda takut ditipu beli secara online?

Jangan risau. Anda order je melalui website ni tanpa keluarkan 1 sen. Nanti dah dapat barang, baru bayar dekat Abg Posmen.

Barang akan sampai dalam 1-5 hari bekerja bergantung pada lokasi. Sila sediakan wang secukupnya untuk diberikan kepada penghantar iaitu NINJAVAN / DHL.

(COD hanya terhad untuk Semenanjung Malaysia sahaja. Sabah & Sarawak tiada COD & perlu buat bayaran dahulu sebelum barang dipos)

Bukan itu sahaja. Ada lagi BERITA BAIK jika anda order sekarang!

Bukan setakat sakit anda hilang, malahan kami bagi anda HADIAH PERCUMA lagi disamping doa-doa yang tak pernah lekang demi melihat anda bahagia, hidup sihat tanpa sakit menderita.

 Anda juga boleh membeli Penrilis secara ANSURAN, Tanpa Interest, Ya ! 0% interest. 

Jika faktor kewangan menjadi penghalang, anda boleh buat bayaran ansuran selama 3 bulan. Kami akan terus pos PENRILIS ke Rumah anda tanpa tunggu bayaran penuh. Untuk Bayaran bulan pertama, Kami terus pos kepada anda. MAAF! OFFER ini tidak lama. Dapatkan sekarang sebelum tamat!

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

(Penafian: Penrilis bukanlah ubat tapi sejenis makanan tambahan. Kesan yang bakal dirasai adalah berbeza mengikut individu)

Berapa botol yang anda perlukan?

Setiap Orang mempunyai kesan yang berbeza, Namun jika anda boleh keluarkan Duit KWSP atau Tabung Haji untuk beli Telefon Baru, Kereta Baru atau Renovate Rumah, KENAPA perlu berkira-kira untuk Kesihatan Tubuh Badan?

4 Botol Penrilis
(JIMAT RM330)

Pakej yang sesuai bagi mereka yang mengalami sakit lutut yang Kronik.

PERCUMA:

🎁20 Keping Herbal Ginger Plaster bernilai RM60
🎁1 Unit Tourmaline Heating & Magnetic Knee Pad bernilai RM59
🎁1 Unit Krim Penrilis Xtive bernilai RM65
🎁Percuma penghantaran seluruh Semenanjung

Harga AsalRM530
Harga Promosi: RM300

2 Botol Penrilis
(JIMAT RM90)

Pakej yang sesuai bagi mereka yang mengalami sakit lutut yang sederhana.

PERCUMA:

🎁10 Keping Herbal Ginger Plaster bernilai RM30
🎁Percuma penghantaran seluruh Semenanjung

Harga AsalRM270
Harga Promosi: RM180

1 Botol Penrilis
(JIMAT RM30)

Pakej yang sesuai bagi mereka yang mengalami sakit lutut yang ringan

PERCUMA:

🎁Percuma penghantaran seluruh Semenanjung

Harga AsalRM140
Harga Promosi: RM110

Soalan yang sering ditanya

Ya, boleh. Kandungan 24 bahan yang diadun dalam Penrilis sangat mesra dengan pelbagai penyakit kronik lain selain lutut & sendi.

Semua bahan merupakan organic. Tiada bahan yg kasar seperti herba kayu kisar dimasukkan. Semuanya berbentuk daun, buahan yg boleh dihadam dan tidak mengganggu buah pinggang. Insyaallah

Untuk kesan angin dlm badan, energy & kesegaran, bertindak seawal 45 minit selepas pengambilan. Untuk kesan penyakit2 dirasai seawal 3 – 7 hari. Untuk kes berat 7 – 10 hari. Walaubagaimanapun ianya bergantung pada metabolisme dan daya serapan pada usus individu itu sendiri.

Kesembuhan bergantung pada penerima tubuh individu itu sendiri. Keperluan dos serta tempoh yang perlu diambil untuk seseorang pesakit berbeza-beza. Insya-Allah 14-45 hari ianya mula merasai kearah penyembuhan.

Ya, boleh! Kanak-kanak seawal usia 12 tahun

Ya, boleh! Penrilis 100% dari bahan semulajadi. Kami sangat rekomen Jus Penrilis bagi wanita mengandung yang ada masalah kencing manis dan darah tinggi juga sakit lutut & sendi.

1 botol jika mengikut aturan minum yang dicadangkan akan habis dalam tempoh 2 hingga 4 minggu.

Disclaimer:
“Facebook or FB a Registered Trademark of Facebook.com. The site is not affiliated with Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners”